czwartek, 5 lutego 2009

Do trzech razy sztuka


Trzy razy pojawiał się ten model na Allegro i trzy razy dodawałem go do obserwowanych. Wreszcie podjąłem męską decyzję i go kupiłem. Cena była okazyjna, bo z przesyłką wyniosła 28 zł. Wezmę się za niego gdy tylko skończę HQ do Grenadierów Ludowych. W zestawie jest komplet kalkomanii do trzech maszyn. Może się skuszę na zestaw Hata, zawierający dwa modele. Kalki już mam. Musiałbym tylko "poprawić" KM i przerobić go na Taisho. Sądzę, że warto. Do trzech razy sztuka :).

4 komentarze:

Dziadu z lasu pisze...

o czołg z ogonkiem :)

q.b. pisze...

Banzaiiiii ! fajnie :D powiększa się kolekcja :)

rrober pisze...

Szkoda tylko, Japończycy mieli tak mało czołgów :P
Może przerzucisz się na okręty :D

Yori pisze...

Hahahaha, mam za małe mieszkanie na IJN :))