wtorek, 14 kwietnia 2009

Niemcy na motörach


Trudno jest wejść do sklepu, obejrzeć nowy zestaw motocykli i go nie kupić. Sprzedawcy to wiedzą i celowo podają pudełko rozpieczętowane, aby "przypadkiem" można było rzucić okiem. Cena też jest o 15% wyższa niż w przypadku innych boxów firmy Italeri. Ale nie ma się co dziwić, gdyż te motöry są po prostu przepięknie wykonane. Umundurowanie Afrika Korps, szkoda, że nie ma opcji choćby z klasycznym uniformem. Ale to szczegół, gdyż samych cyklistów można łatwo skonwertować. Ja ich pozostawiłem w Afryce, są tak ładnie wyrzeźbieni, że szkoda mi było ich psuć. Choć... nie moglem sobie odmówić lekkich konwersji. Ten typ tak ma.


Zestaw ten nie należy do tzw. półkowników. Aż się prosi, aby go pomalować, co właśnie zacząłem czynić. Podkład muzyczny wskazany taki, aby utrzymać się w klimatach motocyklowych. Ja wybrałem legendarny band, idealny do takich jazd :)

3 komentarze:

rrober pisze...

Także ich zakupiłem i teraz rozważam możliwości konwersji na Węgrów i Rumunów :)

Maya Network News pisze...

Hej. Offtopowo - może cię zainteresuje - myślę że tak, w końcu jest tam twój art ;]
http://maya-network-news.blogspot.com/

nr 6 opublikowany. W końcu...
Pozdro
Akhad

Marty pisze...

It's A Bomber ! :D