wtorek, 5 maja 2009

Nadciąga piechota okopowa

Dziś odebrałem na poczcie mój ostatni zakup na znanym portalu aukcyjnym. Tym razem udało mi się kupić za bardzo dobrą cenę oddział piechoty okopowej. Zawsze chciałem mieć te figurki, a dziś już mogę je bazgrać. Na razie jednak muszę skończyć regularną piechotę. Trenchersi idą do poczekalni, mam nadzieję, że niedługiej :). Ze zrozumiałych względów malowanie idzie dość wolno (patrz poprzedni wpis).

Aby wykorzystać w pełni kolejną falę zajawki Warzonem, nabyłem drogą kupna następne figurki, wystawiane przez ARO Consulting. Ceny u nich są mocno promocyjne, więc spodziewam się wkrótce dużej dostawy metalu!

1 komentarz:

Thomas pisze...

Też miałem na nich oko, ale zrezygnowałem, chociaż Bauhaus chodzi za mną niemiłosiernie :P Zakupiłem ostatnio sporo figur z WH40k do jakichś skirmishowych zasad sci-fi i szukam kolejnych figur dlatego też Bauhaus jest na pierwszym miejscu :D

Pozdro
T