środa, 30 grudnia 2009

Ciężka Piechota Klanu Kraba / Crab Heavy Infantry


Skończyłem pierwszy model do armii Klanu Kraba. Podstawka jest kompatybilna z systemami DBA i Hordes of the Things i reprezentuje element 4Bd (DBA) lub Blades (HotT). Ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać ją do systemu Clan War - Daimyo Edition. Teraz na warsztat idą berserkerzy i zwiadowcy Hiruma. Mam zamiar wszystkie oddziały robić w oparciu o Clan War - DE, gdyż w podręczniku do tego systemu znajdziemy najrzetelniej opisany aspekt militarny Rokuganu. I najbardziej zbilansowany.


The first Crab Clan army's model is finished. The base is compatible with DBA (4Bd) or Hordes of the Things (Blades) elements. But there's no problem to use it in Clan War - Daimyo Edition tabletop game. Now I'll modelling a berserkers and Hiruma scouts. I have an idea to make all units with Clan War - DE system which rulebook have the best description of Rokugan's military forces. And well balanced.

6 komentarzy:

Wargame News and Terrain Blog pisze...

Nice painting! Which bases do you use? They look really nice.

Greets

Yori pisze...

Appreciate your comment TDC, the bases were cut from PVC. I used a cork and a tiny sand to create mountain scenery.

rrober pisze...

Suuuuuper!!!
Ja swoich na razie odłożyłem do pudła i zbieram siły :)
Ciekawi mnie kolor pancerzy - niebieska laka chyba nie była tak powszechnie stosowana - rozumiem, że to element fantazy.
Zyczę wytrwałosci w pracy i przyjemności z modelowania i malowania w Nowym Roku.
Pozdrawiam,
rrober

Yori pisze...

Kolorystyka jak najbardziej fantasy :) Także życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku!

Unknown pisze...

Kapitalnie wygladaje te kraby!
Czekam z niecierpliwościa na wiecej Samurajów. Może jakieg gobliny z krainy cienia?

Yori pisze...

Mam nie tylko pomysł na gobliny ale także dwa egzemplarze Ogre Bushi :)