wtorek, 14 września 2010

SS-Platanenmuster nr. 3


Trzecia figurka w skali 28 mm do Questa jest w trakcie przygotowań, w tej chwili kończy schnąć podkład. Czas oczekiwania postanowiłem wykorzystać, aby skończyć kolejną sekcję mojego plutonu SS. Tym razem na kamuflaż wybrałem Waffen SS Late War Plane Tree Number 3 (spring), który pomalowałem następującymi farbami z linii Vallejo Model Color: German Camo Beige, Light Green i Military Green. To bardzo prosta, lecz jakże efektowna panterka znana także jako SS-Platanenmuster nr. 3.

Hej! Wygląda na to, że podkład na Troll Slayerze już wysechł!

Third 28 mm figure for Quest is prepared, now the primer is drying. Meanwhile I decided to finish another team of my SS-platoon. This time for camo I was choosing Waffen SS Late War Plane Tree Number 3 (spring) painted with following Vallejo Model Color paints: German Camo Beige, Light Green and Military Green. It's very simple but effective camouflage also known as SS-Platanenmuster nr. 3.

Hey! Looks like a primer on my Troll Slayer has dried up :)

9 komentarzy:

q.b. pisze...

No nareszcie II Wojna :D Fajne malowanie :)

Yori pisze...

Dzięki Kuba :)

q.b. pisze...

Tak nie dziękuj tylko ograć Cię muszę w końcu, więc maluj to mięso armatnie dla moich chłopców z USA :D

Yori pisze...

Ja to mam przegulane - Bartek ciśnie na Normandię, Ty na Pacyfik, Mt. Cassino też trzeba malować na Grenadiera!

AAAA! Wojna na kilka frontów!

q.b. pisze...

To na SS ciśnienie :D Japończyków póki co Ci daruję ! :D

Yori pisze...

A to O.K. :) Kolejna drużyna w drodze :)

bnk pisze...

Specjalnie żeś ich tak zrobił by w tym moim zielsku ich widać nie było co ? :D

Oby tak dalej, bo ja już kończę Rangerów więc będą czekali na przeciwnika ;)

Al pisze...

Your usual great work Yori

Yori pisze...

Thanks Al, it's very kind of you :)