czwartek, 17 lutego 2011

Bardzo pracowity dzień / A very busy day


Dziś w pracowni "Strateg" mieliśmy bardzo pracowity dzień. Kolejne warstwy farby zostały rozpylone na naszej makiecie Mt. Cassino. W międzyczasie Wookush i ja omówiliśmy szczegóły mechaniki Age of Blood. Porównałem skalę drewnianego gródka z pracowni z moimi figurkami - jest doskonały dla moich słowiańskich wojowników! Dziś poznaliśmy w realu dwóch graczy znanych nam z Forum Strategie - to stefek01 i Pumba. Bardzo mi przypadł do gustu PaK40 z jednostki Waffen-SS w wykonaniu Pumby, więc strzeliłem mu fotę. Obsługa ma ładnie pomalowany kamuflaż, zresztą działo też jest świetne. Witajcie chłopaki na pokładzie!

Today in "Strateg" we had a very busy day. Another layers of paint were spreaded on our Mt. Cassino table top. Meanwhile Wookush and me discussed the details of Age of Blood's mechanic. I compared the wooden stronghold's size with my figures - the model is suitable for my Slavic warriors! Today we met stefek01 and Pumba - two wargamers known from Forum Strategie. I like Pumba's Waffen-SS PaK40 so I took the picture of this model. The crew have nice painted camo and the gun is very well painted too. Welcome aboard mates!



2 komentarze:

Skavenblight pisze...

Zazdroszczę, szczerze mówiąc. 4 lata temu chodziliśmy do Stratega ale nie byliśmy wówczas zainteresowani grami historycznymi i sporo straciliśmy, a teraz... czasu brak, a szkoda :(

q.b. pisze...

Hehe - jak zwykle w świetnym profilu mnie łapiesz Piotrek :D