poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Pluton Sikhów się powiększa / Increasing the Sikh platoon


Dziesięć miesięcy temu skonwertowałem i pomalowałem dwie drużyny Sikhów na potrzeby będącego wówczas w powijakach Projektu Monte Cassino. Użyłem wówczas figurek wyprodukowanych przez Caesara, Italeri and Revella. Ostatnio postanowiłem zwiększyć ilość drużyn i dorzucić trzecią do plutonu moich Hindusów. Tym razem użyłem ostatniego zestawu Plastic Soldier Company - Late War British Infantry 1944-45. Nadszedł czas, aby zacząć malować grupę dowodzenia moich Sikhów.

Ten months ago I converted and painted two squads of Sikhs dedicated to our Monte Cassino Project. At that time I used the miniatures made by Caesar, Italeri and Revell. Last time I made a decission to increase the number of squads and to add third squad to my Indian platoon. This time I used the recent Plastic Soldier Company's Late War British Infantry 1944-45 set. Now it's time to start the HQ of the Sikh platoon paintjob.

9 komentarzy:

Al pisze...

great conversions Yori, any plans for support weapons?

Yori pisze...

Maybe in future. Now we have a deadline to finish the Cassino Project. I must finish the whole Polish and Sikh platoons an make some markers too.

Thanks for your attention and comment :)

The Angry Lurker pisze...

Very good conversions, well done and painted.

Inkub pisze...

Jak zwykle świetni, doskonale Ci wychodzą te konwersje.

Wargame News and Terrain Blog pisze...

Awesome conversions and paintjob!

Sebom pisze...

Yori, jest możliwość zobaczenia tych (bądź innych modeli na większym zdjęciu?). Chciałbym przestudiować wykonanie - tak dobre wykonanie.

q.b. pisze...

Wesołych Świąt ! :)

ps. Zacnie jak zwykle, co ja będę pisać o wykonaniu jak powiedziano już wszystko :)

Paul pisze...

Beautiful!

Yori pisze...

Thanks mates. I'm really happy to see your comments here :)

Sebom - Na tę chwilę nie mam możliwości zrobienia większych zdjęć, gdyż mój aparat ma zbyt słabą rozdzielczość. Pikseloza i ziarno - taki byłby efekt.Ale będziesz mógł je zobaczyć "na żywo" na Grenadierze, na który bardzo serdecznie Cię zapraszam :)