czwartek, 19 maja 2011

Dowództwo plutonu Karpatczyków / Carpathian platoon HQ


Skończyłem dowództwo plutonu Karpatczyków. Tak jak ostatnio moi Polacy są ubrani w Battle Dress-y, lecz tym razem mają namalowane plakietki i oznaczenia oddziału. To mój ostatni oddział, który pomalowałem na Grenadiera 2011 do Projektu Monte Cassino. Oprócz Polaków, zabiorę także pluton Sikhów. Planujemy użycie trzech stołów. Oprócz stołu "Mt. Cassino" rozstawimy także stoły: "Stalingrad" oraz "Normandia". Moje oddziały Wehrmachtu i Waffen SS będą walczyć także w scenariuszach normandzkich. Wszystkie modele teraz oczekują na zapakowanie i transport. Tylko dwa dni pozostały do konwentu :)

The Polish Carpathian Platoon HQ is already done. As last time my Poles were dressed in Battle Dresses, but this time they have the insignia and unit markings. It's my last unit I prepared for Grenadier 2011 Monte Cassino Project. Apart of Poles I will take my Sikh platoon. We are planning to use three tables. Apart "Mt. Cassino" table we will arrange the following tables: "Stalingrad" and "Normandy". My Heer and Waffen SS units will also fight in Normandy scenarios. All models are waiting for packaging and transport. Only 2 days left for the event :)

4 komentarze:

Fromhold pisze...

Piękne figurki! Super malowanie. Świetnie wyglądają wszystkie oznaki.
Gratulacje !

The Angry Lurker pisze...

Beautiful piece of terrain, good luck.

Inkub pisze...

Ech, no czemu ja muszę się powtarzać... Świetna robota:)

Anonimowy pisze...

backlink local seo backlink service backlink solutions