wtorek, 26 czerwca 2012

Sowieci, Euro i pociągi / Soviets, Euro & trains


Skończyłem drugą drużynę radzieckich strzelców. Malowałem ten oddział nadzwyczaj wolno, gdyż całkowicie jestem pochłonięty śledzeniem rozgrywek UEFA Euro 2012. Zamiast malować - wolę wlewać w siebie browar, pochłaniać czipsy i poddawać się gorączce futbolu. Zostały już tylko trzy mecze do końca rozgrywek. Pomiędzy transmisjami meczów udaje mi się co prawda wziąć do ręki farby i pędzle. A nawet jakimś cudem udało mi się spotkać z kumplami i rozegrać kilka gier planszowych, co by już całkiem nie wyjść z wprawy i nie dać się pochłonąć szaleństwu piłki nożnej :)

Second Soviet riflemen squad is already done. I painted these miniatures extraordinary slowly, because I'm totally absorbed by UEFA Euro 2012. Instead of painting I prefer cold beer, tasty chips and football fever. Only three matches left to the end of championships. Between the games' relations I'm spending some time with brushes and paints. Somehow I managed to meet with friends of mine to play some boardgames, because I don't want to get out of practice in gaming :)

6 komentarzy:

szeperd pisze...

Skąd ja to znam? Ja też kompletny rozbrat z malowaniem dzięki Euro i wlewaniu w siebie piwska :) Btw - mecze są jeszcze trzy do końca. Pozdrawiam!

Pablo pisze...

Bardzo, ale to bardzo podobają mi się Ci sowieci w twoim wykonaniu.

Co do MG ostatnio się nawet zastanawialiśmy jak ich bazować, twoja podwójna podstawka bardzo mi sie podoba. To też podkładka tylko większej średnicy?

Yori pisze...

szeperd@ Już poprawiłem! Byłem pewny, że będzie mecz o 3-4 miejsce :/

Pablo@ To podkładka, bodajże taka, na jakiej montujesz C-in-C w FoGu.

Cisza pisze...

Ja z kolei wręcz przeciwnie. czasem przy okazji meczu biorę się za malowanie (może dlatego, że z powodu brania antybiotyków musiałem na trochę wstrzymać się z piwkiem :) )

Marcin Kmieć | Czaki pisze...

Zacne figurki. Pizdrawiam z Norwegii z przed telebimu w czasie finalu. :-)

Yori pisze...

Hej Czaki! Wsiadłeś nie do tego co trzeba samolotu? Kijów nie leży w Norwegii :D