niedziela, 26 stycznia 2014

Biali osadnicy / The colonists


Tym razem pomalowałem trójkę białych osadników do Muszkietów i Tomahawków. Figurki te będą użyteczne jako milicja lub po prostu markery w scenariuszu. W zależności od potrzeb. Modele te są produkcji Redoubt Enterprises, moim zdaniem chyba najładniejsze z ich oferty.


This time I have painted some colonists dedicated for Muskets & Tomahawks. These minis could be useful as militia or scenario markers. Depending on the needs. The figures are Redoubt Enterprises, IMHO their most pretty sculpts.

3 komentarze:

szeperd pisze...

Czyżby po lewej sam Szary Włos? A w środku Jack? Film uwielbiam pasjami. Osadnicy pomalowani jak zwykle zjawiskowo.

Bartek Zynda pisze...

Niesamowici, chylę czoła!

Yori pisze...

Oj chłopaki, zawstydzacie mnie :)

Koleś faktycznie podobny do Szarego Włosa, kto wie, czy nie był inspiracją dla rzeźbiarza, a może i oddziałał na moją podświadomość ;)

Jack Winthrop pojawi się "inną razą", mam nadzieję, że w trójgraniastym kapeluszu. Mam jeszcze 9 modeli osadników do pomalowania :P

Też uwielbiam ten film!